15 درخواست و دستورالعمل انواع ویزای کانادا در اصفهان

اخذ ویزای کانادا, اخذ ویزای کانادا از ترکیه, اخذ ویزای کانادا با دعوتنامه, اخذ ویزای کانادا برای افغانها, اخذ ویزای کانادا تضمینی, اخذ ویزای کانادا توریستی, انواع تایپ ویزای کانادا, انواع ويزا كانادا, انواع ويزاي كانادا, انواع ویزا, انواع ویزا استرالیا, انواع ویزا در کانادا, انواع ویزا کارت, انواع ویزا کانادا, انواع ویزا کانادا از اصفهان, انواع ویزا کانادا اصفهان, انواع ویزا کانادا در اصفهان, انواع ویزا های کانادا, انواع ویزای آلمان, انواع ویزای آمریکا, انواع ویزای انگلیس, انواع ویزای ایران, انواع ویزای توریستی کانادا, انواع ویزای شینگن, انواع ویزای کار کانادا, انواع ویزای کاری استرالیا, انواع ویزای کاری کانادا, انواع ویزای کانادا, انواع ویزای مهاجرتی کانادا, انواع ویزای موقت کانادا, انواع ویزای همراه کانادا, بهترین آژانس برای ویزای کانادا, بهترین دفتر ویزا کانادا, بهترین روش برای گرفتن ویزای کانادا, بهترین سفارت برای ویزای کانادا, بهترین شرکت ویزای کانادا ملک پور, بهترین موسسه ویزای تحصیلی کانادا, بهترین ویزا برای کانادا, بهترین ویزا کانادا از اصفهان, بهترین ویزای کانادا امروز, بهترین ویزای کانادا در تهران, دفتر مهاجرت ونتو اصفهان, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان adsl, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان dwg, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان jpg, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان pdf, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان vip, شرکت ویزا کانادا اصفهان, شرکت ویزای کانادا در ایران, شرکت ویزای کانادا در تهران, قوانين كانادا, قوانین طلاق کانادا, قوانین کانادا, قوانین کانادا برای ازدواج, قوانین کانادا برای پناهندگی, قوانین کانادا برای زنان, قوانین کانادا برای زندگی, قوانین کانادا برای مهاجرین, قوانین کشور کانادا, قوانین مدنی کانادا, مشاوره مهاجرت به کانادا اصفهان, مهاجرت به کانادا, مهاجرت به کانادا از ترکیه, مهاجرت به کانادا از طریق ict, مهاجرت به کانادا از طریق imp, مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج, مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی, مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل, مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی, مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری, مهاجرت به کانادا اصفهان, مهاجرت به کانادا اکبری اصفهان, مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان, مهاجرت به کانادا در اصفهان, مهاجرت کانادا, مهاجرت کانادا ict, مهاجرت کانادا skilled worker, مهاجرت کانادا از طریق ازدواج, مهاجرت کانادا استارت آپ, مهاجرت کانادا بدون مدرک زبان, مهاجرت کانادا تحصیلی, مهاجرت کانادا سرمایه گذاری, مهاجرت کانادا ملک پور, مهاجرت کانادا نی نی سایت, وکیل مهاجرت به کانادا اصفهان, ویزای شرکت در کنفرانس کانادا، 15-canada-visa-قوانین-مقررات-اخذ-گرفتن-دریافت-ویزای-ویزا-پاسپورت-کانادا-در-از-اصفهان-guidelines-1401-09

انواع ویزای کانادا در اصفهان

15-canada-visa--دفتر-خدمات-مهاجرتی-ونتو-مهاجرت-کانادا-قوانین-مقررات-اخذ-گرفتن-دریافت-ویزای-ویزا-پاسپورت-کانادا-در-از-اصفهان-guidelines-1401-09، اخذ ویزای کانادا, اخذ ویزای کانادا از ترکیه, اخذ ویزای کانادا با دعوتنامه, اخذ ویزای کانادا برای افغانها, اخذ ویزای کانادا تضمینی, اخذ ویزای کانادا توریستی, انواع تایپ ویزای کانادا, انواع ويزا كانادا, انواع ويزاي كانادا, انواع ویزا, انواع ویزا استرالیا, انواع ویزا در کانادا, انواع ویزا کارت, انواع ویزا کانادا, انواع ویزا کانادا از اصفهان, انواع ویزا کانادا اصفهان, انواع ویزا کانادا در اصفهان, انواع ویزا های کانادا, انواع ویزای آلمان, انواع ویزای آمریکا, انواع ویزای انگلیس, انواع ویزای ایران, انواع ویزای توریستی کانادا, انواع ویزای شینگن, انواع ویزای کار کانادا, انواع ویزای کاری استرالیا, انواع ویزای کاری کانادا, انواع ویزای کانادا, انواع ویزای مهاجرتی کانادا, انواع ویزای موقت کانادا, انواع ویزای همراه کانادا, بهترین آژانس برای ویزای کانادا, بهترین دفتر ویزا کانادا, بهترین روش برای گرفتن ویزای کانادا, بهترین سفارت برای ویزای کانادا, بهترین شرکت ویزای کانادا ملک پور, بهترین موسسه ویزای تحصیلی کانادا, بهترین ویزا برای کانادا, بهترین ویزا کانادا از اصفهان, بهترین ویزای کانادا امروز, بهترین ویزای کانادا در تهران, دفتر مهاجرت ونتو اصفهان, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان adsl, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان dwg, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان jpg, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان pdf, دفتر مهاجرتی ونتو اصفهان vip, شرکت ویزا کانادا اصفهان, شرکت ویزای کانادا در ایران, شرکت ویزای کانادا در تهران, قوانين كانادا, قوانین طلاق کانادا, قوانین کانادا, قوانین کانادا برای ازدواج, قوانین کانادا برای پناهندگی, قوانین کانادا برای زنان, قوانین کانادا برای زندگی, قوانین کانادا برای مهاجرین, قوانین کشور کانادا, قوانین مدنی کانادا, مشاوره مهاجرت به کانادا اصفهان, مهاجرت به کانادا, مهاجرت به کانادا از ترکیه, مهاجرت به کانادا از طریق ict, مهاجرت به کانادا از طریق imp, مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج, مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی, مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل, مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی, مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری, مهاجرت به کانادا اصفهان, مهاجرت به کانادا اکبری اصفهان, مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان, مهاجرت به کانادا در اصفهان, مهاجرت کانادا, مهاجرت کانادا ict, مهاجرت کانادا skilled worker, مهاجرت کانادا از طریق ازدواج, مهاجرت کانادا استارت آپ, مهاجرت کانادا بدون مدرک زبان, مهاجرت کانادا تحصیلی, مهاجرت کانادا سرمایه گذاری, مهاجرت کانادا ملک پور, مهاجرت کانادا نی نی سایت, وکیل مهاجرت به کانادا اصفهان, ویزای شرکت در کنفرانس کانادا

15 درخواست و دستورالعمل انواع ویزای کانادا در اصفهان، کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا است که درست بالای ایالات متحده قرار دارد و به عنوان کشوری بسیار توسعه یافته شناخته می شود. تقاضا برای سفر به کانادا در چند سال اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است، اما بیشتر مردم درخواست می کنند که چگونه می توانند به کانادا بروند.

ویزای کانادا چیست؟

به بیان ساده، ویزای کانادا مهری بر روی پاسپورت شما است که به شما اجازه ورود به کشور کانادا را می دهد. در مقاله 15 درخواست و دستورالعمل انواع ویزای کانادا در اصفهان به این موضوع می پردازیم. با شرکت خدمات مهاجرت ونتو در اصفهان همراه باشید.

انواع اقامت در کانادا

اخذ ویزای کانادا در اصفهان یک مجوز برای شما است که به این کشور سفر کنید و از نظر قانونی بتوانید به طور موقت یا دائم در کشور کانادا اقامت کنید.

دریافت ویزای کانادا به این معنی است که کنسولگری یا سفارت کانادا در کشور شما تصمیم گرفته است که شما واجد شرایط هستید و شرایط لازم برای ورود به کانادا را دارید. با این حال، هنگامی که در مرز و گمرک کانادا هستید، این به افسران مرز بستگی دارد که ارزیابی کنند آیا شما برای ورود مناسب هستید یا خیر.

دلایل ریجکتی ویزای کانادا

اگر به سوالات افسر خدمات مرزی کانادا (CBSA) صادقانه و درست پاسخ دهید، آنها به شما اجازه ورود خواهند داد. در غیر این صورت، اگر مشکوک باشند که شما واجد شرایط ورود نیستید، می توانند شما را رد کنند و از شما بخواهند که حتی اگر ویزای کانادا دارید به کشور خود بازگردید.

چه کسانی به ویزای کانادا نیاز دارند؟

افرادی از کشورهایی که معافیت ویزا یا موافقت نامه مجوز سفر الکترونیکی (eTA) با کانادا ندارند، برای ورود به این کشور به ویزا نیاز دارند. به طور خاص، افراد از حدود 148 کشور برای بازدید، کار یا مهاجرت به کانادا نیاز به ویزا دارند .

اگر شما یکی از این متقاضیان صدور ویزای کانادا در اصفهان هستید و به آن نیاز دارید، باید برای ویزا اقدام کنید. بسته به نوع ویزا که می خواهید، روشی برای درخواست خواهید داشت، اما چند مرحله کلی وجود دارد که باید انجام دهید.

انواع مختلف ویزای کانادا چیست؟

قبل از درخواست ویزای کانادا، ابتدا باید بدانید که برای چه تقاضای ویزای کانادا میدهید و بعد برای ویزا اقدام کنید.

انواع ویزای کانادا به شرح زیر است:

شما باید یکی را انتخاب کنید که با انگیزه ای که می خواهید به کانادا بروید، مطابقت داشته باشد.

ویزای موقت کانادا

گرفتن ویزای موقت کانادا به فرد این امکان را می دهد که برای مدت زمان خاصی که توسط کنسولگری کانادا یا افسران خدمات مرزی (CBSA) تعیین می شود، در کانادا بماند. این زمان معمولا تا 6 ماه است. لازم است بدانید ویزای موقت کشور کانادا می تواند یک بار ورود یا چند بار ورود باشد.

ویزای یکبار ورود کانادا به فرد این امکان را می دهد که فقط یک بار وارد کانادا شود، تا 6 ماه بماند و سپس به کشور خود بازگردد. ویزای چند بار ورود کشور کانادا به فرد این امکان را می دهد که چندین بار وارد کانادا شود تا زمانی که ویزای وی منقضی شود و به طور موقت اقامت در کشور کانادا داشته باشد.

انواع ویزای موقت کانادا به شرح زیر است:

ویزای توریستی کانادا

ویزای ویزیتور یا ویزای توریستی به دارنده این امکان را می دهد تا برای اهداف دیداری یا گردشگری به کشور کانادا وارد شود.

دعوتنامه کانادا برای والدین

سوپر ویزای کانادا به والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ های شهروندان کانادایی یا مقیم دائم کانادا اجازه می دهد تا فرزندان یا نوه های خود را برای اقامت طولانی مدت ملاقات کنند.

ویزای مقامات در کانادا

با ویزای دیپلماتیک و رسمی و دیپلمات های کشورهای خارجی اجازه ورود به کانادا را برای انجام وظایف و اهداف رسمی می دهد.

ویزای کورتزی کانادا

ویزای حسن نیت یا ویزای کورتزی به افرادی داده می شود که واجد شرایط دریافت ویزای دیپلماتیک و رسمی نیستند اما به دلیل رتبه و موقعیت هایشان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، اعضای هیئت‌های تجاری یا دیپلمات‌هایی که قصد توریستی دارند، داده می‌شود.

مهاجرت تجاری به کانادا

ویزای تجاری کانادا هم به افرادی داده می شود که با اهداف ویزای تجاری به عنوان فردی یا گروهی از افراد تاجر به کانادا سفر می کنند.

زایمان در کانادا و اقامت

ویزا برای زایمان در کانادا، این ویزا به افرادی داده می شود که تمام شرایط اقامت موقت در کانادا را دارند و باردار هستند و می خواهند در کشور کانادا وضع حمل کنند. زایمان در کانادا باعث می شود نوزاد به طور خودکار شهروند کانادا شود.

شرایط اهدای عضو در کانادا

ویزای اهدای عضو کانادا به شخصی داده می شود که با هدف اهدای عضو به یک شهروند یا مقیم کانادا به کانادا سفر می کند.

شرایط اقامت در کانادا برای ایرانیان

ویزای تسهیلی به شهروندان کانادایی با ملیت دوگانه داده می شود که پاسپورت کانادایی ندارند اما پاسپورت ملیت دیگری دارند. ویزای تسهیل گری به دلیل سختی های شدید برای دریافت پاسپورت کانادایی بر روی ویزای ملیت دیگر فرد زده می شود.

شرایط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای دانشجویی به افرادی داده می شود که از دانشگاه های کانادا پذیرش داشته باشند تا تحصیلات خود را تکمیل کنند. اگر برای تحصیل کمتر از 6 ماه به کانادا می روید، فقط می توانید ویزای TRV دریافت کنید، اما برای بیش از 6 ماه تحصیل، به ویزای دانشجویی نیاز دارید.

ویزای کار موقت در کانادا

ویزای ورک پرمیت یا ویزای کار موقت کانادا به افرادی داده می شود که پیشنهاد شغلی در کانادا داشته باشند و تا 6 ماه کار کنند. برای دریافت ویزای کار موقت کانادا، فرد باید یک نامه پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما ارائه کند و واجد شرایط دریافت ویزای موقت باشد.

کانادا بعد از چند سال اقامت دائم میدهد؟

مجوز اقامت موقت کانادا، این مجوز برای افرادی است که برای مقاصد مختلف باید به کانادا بروند اما در غیر این صورت برای ویزای اقامت موقت (TRV) قابل پذیرش نیستند. این مجوز فقط برای مدت زمانی که فرد نیاز دارد در کانادا باشد صادر می شود، به عنوان مثال 2 هفته برای یک کارگاه.

درخواست مجوز کار به صورت تصادفی در کانادا

ویزای تعطیلات کاری کانادا به جوانان 30 کشور داده می شود تا بتوانند در کانادا کار کنند و سفر کنند. این یک ویزای انتخاب تصادفی است به این معنی که متقاضیان درخواست های خود را ارسال می کنند و منتظر می مانند تا برای درخواست مجوز کار به صورت تصادفی انتخاب شوند.

مقاله 15 درخواست و دستورالعمل انواع ویزای کانادا در اصفهان را در سایت https://vantoimmigration.com/ مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال و یا مشاوره ویزای کانادا، می توانید از کارشناسان خبره دفتر مهاجرتی ونتو راهنمایی بگیرید.

1 نظر

نظرات بسته شده اند.